Serwisuj swój sprzęt w Enwar

Jedną z naszych usług jest serwis. Profesjonalne podejście do naprawy i eksploatacji wózków przemysłowych. Proponujemy wygodną formę rozliczenia – za usługę lub w abonamencie. Łatwa i przejrzysta umowa, gwarantowane terminy – to bezpieczeństwo i pewność dla Twojej firmy. Zakres naszego serwisowania jest bardzo szeroki i objęty gwarancją po naprawie.

Sprawdź, co oferujemy

Współpraca z nami to same plusy, zobacz, co mamy do zaoferowania dla Twojej firmy!

  1. Elektroniczny moduł rozliczeń: Tablet -> Serwer ENWAR  -> Faktura -> Klient
  2. Dostęp do aplikacji serwisowej ENWAR – monitorowanie pracy serwisantów, model docelowy to pełny elektroniczny obieg dokumentów oraz rejestracji czasu pracy, zużycia materiałów  i części zamiennych w aplikacji serwisowej online.

  3. Budowanie długotrwałych relacji partnerskich  – wsparcie Klienta wyrobami i usługami ENWAR.

  1. Profesjonalną diagnostykę obszaru umowy – opracowanie na etapie przed podpisaniem umowy niezbędnych wykazów części zamiennych do typowego rodzaju użytkowanych wózków.

  2. Umiejscowienie magazynu części zamiennych w Service Box-ie u Klienta lub mobilnie w samochodzie  ekipy serwisowej.
  3. Gwarancję świadczonej usługi – SLA operacyjne umowy – dyspozycja podstawowych zobowiązań ENWAR wobec Klienta.
  4. Profesjonalne mobilne kadry specjalistów serwisu w pełni kompetentne i dobrze wyposażone w sprzęt techniczny i zaplecze części zamiennych.
  5. Elastyczność terminów serwisu i godzin pracy serwisantów, reakcji na pilne wezwania.
  6. Gwarantowane w umowie terminy czasu reakcji i czasu usunięcia awarii indywidualnie dopasowane do potrzeb Klienta i naszych możliwości.

  1. Inwestycję ze strony ENWAR w Punkt Serwisowy umiejscowiony w zakładzie Klienta tzw. Service Box.

  2. Inwentaryzację stanu technicznego użytkowanego taboru wózków, zarówno pod kątem zawartej umowy, jak i oceny ich dalszej przydatności na potrzeby własne Klienta.

  3. Dostęp do systemu informatycznego obsługującego i archiwizującego dokonane przeglądy i naprawy.
  4. Przeglądy stałe, np. comiesięczne, kwartalne.
  5. Monitoring stanu technicznego wózków, zalecenia użytkowania.
  6. Usuwanie występujących awarii – na wezwanie.

Uczciwa umowa

Prosta, czytelna i elastyczna  forma rozliczeń, oparta na dwóch składowych:

Abonament miesięczny, w ramach którego Klient ma zagwarantowany comiesięczny przegląd (praca dwóch serwisantów 8 godz. na terenie zakładu Klienta).

Według dyspozycji i oczekiwań Klienta rozliczany stawką roboczogodziny pracy serwisantów na okazjonalne wezwanie, przegląd lub usunięcie awarii wg przyjętych w SLA umowy warunkach np. min. 3-5 uszkodzonych wózków z uwzględnieniem rzeczywistych kosztów części zamiennych, dojazdu itd. ujmowanych w Karcie Pracy Serwisu.

Model współpracy

Współpraca z nami jest przejrzysta, opiera się na trzech składowych:

Aspekt Finansowy – przede wszystkim dostosowany do Klienta, do jego potrzeb i możliwości.

Stawiamy na rozwojowe relacje biznesowe z Klientem. Dla nas najważniejsze nie jest podpisanie umowy, a dobra relacja i długofalowa współpraca.

Usługi zautomatyzowane w zakresie szeroko rozumianej obsługi, zwłaszcza posprzedażowej.

Masz pytania? Napisz do nas

Jeśli po obejrzeniu prezentacji pojawiły się dodatkowe pytania lub chcesz, abyśmy przygotowali ofertę dla Twojej firmy – napisz do nas: